Saturday, February 28, 2009

love smkpt !

my school rocker ! i luv very much ar dkt SMK Padang Tembak . walaupon nme skola aku tak famous mne .
but skola tu membuatkan aku happy , sedih and macm agi . aku janji , pe2 pun aku akn skola kat situ sampai form 5 .


* skola ku *

kat skola tu aku mula rapat dgn ely , escha , efy , ema , haziqah , and etc . and paling tak lupe dkt skola tu ar aku mule knal dgn kaunseling. thenx ar maksu . dgn p'tolongan maksu . sye dah jdi budak baek balik . hehehe baek lah konon . tpi pkere yang sedehnyer . i lost my bestie . bdak2 GBT dah ambek bestie ku !

* BestiE *

dekat skola tu jgak ar aku couple dgn sorang bdak ni ; AZAMi . dia baek cgt . kiut . mke dia sbjik mcm irwansyah . tpi dia dah pinda . aku ingt aku pesanan dia yang dayah bgtau aku . dia minx maap and kirim salam . sedihnyer . and yang paling sedih . sume gambar dia aku dah delete . coz time tu sket ati ngn dia . time couple dia slalu ingtkn aku : 24434 . 24434 tu solat . sedih ar . walaupun aku dah tak de rse cinta kt dia ag . aku still ingt kat dia agi . sedihnyer !

No comments:

Post a Comment